Tuesday, March 11, 2008

သတင္းစာဆရာ ဦးဝင္းတင္ (သို႔မဟုတ္) ယံုၾကည္ခ်က္အတြက္ အလံမလွဲသူ


၂၀၀၈ခုႏွစ္၊ မတ္လ ၁၂ရက္ေန႔တြင္ အသက္၇၈ႏွစ္ ျပည့္ေျမာက္ျပီျဖစ္ေသာ ႏွစ္ရွည္ေထာင္က်ခံ ျမန္မာႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသား သတင္းစာဆရာႀကီး ဦးဝင္းတင္ အျမန္ဆံုးလြတ္ေျမာက္ပါေစ။

“ျမန္မာျပည္မွာ ႏိုင္ငံေရး လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုကတည္းက စစ္အာဏာရွင္ေတြနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရမယ္ဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ ႀကိဳတင္ တြက္ဆထားရမယ္။ အာဏာရွင္ကို ပလႅင္ေပၚက ဆြဲခ်တဲ့အခါ အဆင္မသင့္ရင္ အသက္ေတာင္ ေပးခ်င္ ေပးရလိမ့္မယ္ ဆိုတာလည္း က်ေနာ္တို႔ ျမင္ထားဖို႔ လိုပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ေခတ္မွာ က်ေနာ္တို႔ တာဝန္မေက်ရင္ ေနာက္လာမယ့္ မ်ဳိးဆက္ေတြက က်ေနာ္တို႔ကိုအျပစ္တင္စရာ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ အနည္းဆံုး ေနာက္တက္လာမယ့္ လူငယ္မ်ဳိးဆက္ကို လြတ္လပ္ေရးနဲ႔ တရားမွ်တေရး အတြက္ ဘယ္လမ္းေလွ်ာက္ရမယ္ ဆိုတာေလာက္ေတာ့ စံနမူနာျပႏိုင္ရမယ္။ က်ေနာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ အလံမလွဲစတမ္း စြန္႔လႊတ္စြန္႔စားျပႏိုင္မွ ေနာက္လူငယ္မ်ဳိးဆက္ကလည္း ဒီအလံကို ဆက္လက္ဆြဲကိုင္ ခ်ီတက္ႏိုင္မွာ ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ အေနနဲ႔ စစ္ဝါဒလႊမ္းမိုးေရးဒႆနကို အျမစ္က လွန္ႏိုင္ဖို႔ ဒီပြဲမွာ အလံမလွဲစတမ္း ယံုၾကည္ခ်က္ျမဲျမဲ ဆုပ္ကိုင္ထားၾကဖို႔ လိုပါတယ္။” -ျမန္မာသတင္းစာဆရာႀကီး ဦးဝင္းတင္

(ျမန္မာသတင္းသမဂၢထုတ္ ဥဒါန္းမဂၢဇင္း အမွတ္(၃)မွ ကူးယူေဖၚျပပါသည္။)

No comments:

Post a Comment

A

B

C

The Kitchen မီးဖိုေခ်ာင္