Monday, June 1, 2009

ျမတ္မိခင္


ျမတ္မိခင္
ေဆာင္းပါးရွင္ - ေအာင္ေျမ (တပ္မေတာ္ အရာရွိ တစ္ဦး)

၂၀၀၃ ခုႏွစ္ေမလ ၂၆ ရက္ေန႔။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တပ္ရင္းတစ္ခုလုံးအား မုံရြာျမိဳ႕တြင္း လုံျခံဳေရးတာ၀န္ယူရန္ အေနာက္ေျမာက္တိုင္း စစ္ဌာနခ်ဴပ္မွ ညႊန္ၾကား လာခဲ႔သည္။ လုံျခံဳေရးယူရေသာ အေၾကာင္းရင္းကား NLD ေခါင္းေဆာင္ တစ္ဦးျဖစ္သူ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ စစ္ကိုင္းတိုင္းအတြင္း စည္းရုံး ေရးခရီးစဥ္အျဖစ္ လာမည္ဆိုေသာေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔တပ္ရင္းအပါအ၀င္ အျခား မုံရြာျမိဳ႔ေပၚရွိ တိုက္ခိုက္ေရး တပ္ရင္း မဟုတ္သည့္ ေထာက္ပို႔တပ္၊ ပညာေရးတပ္၊ ဘီအီးတပ္ႏွင့္ တိုက္/စည္းေက်ာင္း တို႔ကဲ့သို႔ေသာ တပ္ဖြဲ႔မ်ားမွလည္း မုံရြာျမိဳ႕ကို အပိုင္းလိုက္ လုံျခံဳေရးယူၾကရသည္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ လူထုအုံၾကြမႈျဖစ္ေပၚလာလွ်င္ ပစ္ခတ္ႏွိမ္ႏွင္းရန္ျဖစ္သည္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တရားေဟာမည့္ ေနရာ အနီးတစ္၀ိုက္ရွိ တိုက္ေခါင္မိုးမ်ားေပၚတြင္လည္း လက္ေျဖာင့္ တပ္သားမ်ား ေနရာ ယူထားၾကသည္။

ေမ ၃၀ ရက္ေန႔။ ထိုေန႔ကို ကြ်န္ေတာ္ေကာင္းစြာ မွတ္မိေနပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ၈ ေလးလုံး ျပည္သူ႔အေရးေတာ္ပုံတြင္ အရြယ္မေရာက္ေသးေသာ္လည္း ထိုအခ်ိန္က အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ေကာင္းေကာင္း မွတ္မိေနပါေသးသည္။

အရင္က ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို မျမင္ဘူးခဲ႔၍ ယခုကြ်န္ေတာ္ လုံျခံဳေရးယူရသည္႔ကိစၥတြင္ အလြန္ေက်ာ္ၾကားလွသည့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေခါင္းေဆာင္ၾကီးမ်ား မုန္းတီးသည့္ ကမၻာေက်ာ္ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ကို နဖူးေတြ႔၊ ဒူးေတြ႔ ျမင္ေတြ႔ရေတာ႔မည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရင္ထဲတြင္ေတာ့ အနည္းငယ္ လႈပ္ရွားေနမိသည္။ အမွန္အတိုင္း ၀န္ခံရမည္ဆိုလွ်င္ ထိုအခ်ိန္က ကြ်န္ေတာ္သည္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ အေပၚတြင္ မျမင္မေတြ႔ဘူးခင္ကပင္ မႏွစ္သက္ခဲ႔ပါ။ အဘယ္ေၾကာင္႔ဆိုေသာ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တပ္ရင္းတပ္ဖြဲ႔မ်ား၏ ဒါဘာ၊ စည္း/ေကာ္ တို႔တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဆိုသည္မွာ တပ္မေတာ္တစ္ခုလုံး၏ ရန္သူသဖြယ္ ထင္ျမင္လာေအာင္ မႈိင္းတိုက္ခံထားရျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကလည္း သူမႏွင္႔ပတ္သက္၍ နက္နက္နဲနဲ ခံစား ေတြးေတာျခင္းမ်ိဳးလည္း မရွိခဲ့ပါေပ။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မုံရြာျမိဳ႕သို႔ မေရာက္ခင္ စစ္ကိုင္းတိုင္းအတြင္း ၀င္ေရာက္လာစဥ္ကပင္ သူမ၏ စည္းရုံးေရးခရီးစဥ္သည္ ေၾကာက္ခမန္းလိလိ ေအာင္ျမင္ေနမႈ၊ ျပည္သူလူထု၏ တရၾကမ္း ေထာက္ခံေနမႈတို႔ကို ဆက္သြယ္ေရးစက္မ်ားကေန သိေန၊ ၾကားေနရပါသည္။ ထိုသို႔ သတင္းရေလ တိုင္းစစ္ဌာနခ်ဴပ္မွ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚတြင္ လံုျခဳံေရး ေပါ႔ေလ်ာ႔မႈ မရွိေစရန္ ဖိအားေပးေလ ျဖစ္ေနပါသည္။ ထိုအေတာအတြင္း လုံျခဳံေရးယူထားေသာ လက္ေျဖာင္႔တပ္သား အခ်ိဳ႕လည္း ဖိအားေပးခံေနရပါသည္။ ဓါတ္ပုံ ရုိက္ယူသူတစ္ဦးအား လက္ေျဖာင့္တပ္မွ တစ္ခ်က္တည္း ပစ္သတ္ခဲ့ေသးသည္။ ထိုျဖစ္စဥ္ကို သိျမင္လိုက္သူ အေတာ္နည္းပါသည္။ ထိုသူမွာလည္း မုံရြာျမိဳ႔ေပၚမွ ဟုတ္ဟန္မတူေပ။

မုံရြာျမိဳ႕ေပၚတြင္ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ ရင္းႏွီးသည့္ ႏိုင္ငံေရးသမား ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိပါသည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ေသဆုံးသြားသူႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ စုံစမ္းခဲ့ေသာ္လည္း သူ၏ လိပ္စာကို မသိခဲ႔ရပါ။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မံုရြာျမိဳ႔သို႔ ေရာက္ရွိခဲ႔ခ်ိန္တြင္မေတာ့ မုံရြာလူထုသည္ ျမိဳ႕လုံးကြ်တ္စုေ၀းခဲ့ၾကျပီး သူမ၏ ေဟာေျပာခ်က္ကို တေ၀ါေ၀ါႏွင္႔ ေထာက္ခံအားေပးခဲ႔ၾကသည္။ တိုင္းစစ္ဌာနခ်ဴပ္ အေျခစိုက္ ေသာ မုံရြာျမိဳ႕တြင္ ဤမွ်ေလာက္ ႏိုင္ငံေရးႏိုးၾကားတက္ၾကြသူရွိလိမ္႔မည္ဟု ကြ်န္ေတာ္မထင္ခဲ႔ပါ။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ထင္ေပၚေက်ာ္ၾကားမႈကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္ယုံၾကည္လက္ခံခဲ႔ရသည္။ သူမ၏ စကားလုံးတိုင္းသည္ ေကာက္ေကြ႔မႈမပါ။ အရွိကိုအရွိအတိုင္း ရဲရဲရင္႔ရင္႔ ေဟာေျပာေနဟန္တို႔ကို ကြ်န္ေတာ္တိတ္တခိုး ေလးစားခဲ႔ရပါသည္။

ျပည္သူ႔ဘ၀ကို စာနာေသာ သူမ၏ ေစတနာတို႔ကို ကြ်န္ေတာ္အတိုင္းသား ျမင္ေနရသည္။ ကြ်န္ေတာ္၏ ရဲေဘာ္္မ်ားပင္ သူမ၏ ေဟာေျပာမႈေအာက္တြင္ မ်က္ရည္၀ဲ၀ဲျဖင္႔ ငုိင္လ်က္သား နားေထာင္ေနၾကရသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တုိင္လည္း သူမ၏ စကားလုံးတိုင္းကို စိတ္ကူးျဖင္႔ပင္ ျငင္းဆန္ရန္ အင္အားမဲ႔ေနရျပီး အေ၀းမွ မိဘႏွစ္ပါးကို တမဟုတ္ခ်င္း ထူးထူးျခားျခား သတိရေနမိခဲ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင္႔ ကြ်န္ေတာ္၏ မိဘတို႔သည္ အလႊာျခားေနပါျပီေကာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ အမိန္႔ဆိုသည္႔ စကားလုံးေအာက္တြင္ ရုိင္းခ်င္တိုင္းရုိင္းေနရျပီး မိဘႏွင္႔ဘ၀တူ ျပည္သူလူထုကို စာနာစိတ္ မဲ႔ေနပါျပီေလာ။ အို ျမန္မာျပည္၏ ျမတ္မိခင္ အစစ္အမွန္ကို ကြ်န္ေတာ္ ေတြ႔ေနရျပီေကာ။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ကူးထဲမွာ သူမရဲ ႔ စြန္႔လႊတ္စြန္႔စားမႈေတြ ေနရာယူေနပါျပီေကာ။

ကြ်န္ေတာ္႔နားထဲတြင္လည္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ စကားမ်ားသည္ နီးလာလိုက္၊ ေ၀းသြားလိုက္ျဖင္႔ စိတ္အစဥ္မွာလည္း လြင္႔ခ်င္တိုင္း လြင္႔လ်က္ ရွိေနပါေတာ့သည္။ ဗ်ဴဟာမွ နာရီမလပ္ စက္ဖြင္႔ခိုင္းထားျပီး ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြ တရစပ္ေပးေနပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္စက္ထဲမွေန၍ ၅၆၊ ၉၆ ပါ။ ၃၅ ပါဟုသာ အလိုက္သင္႔ေျဖၾကားရင္း တိုင္းကာနယ္ၾကီးကို တိုးတိုးေလး ဆဲလိုက္ပါသည္။ ရဲေဘာ္မ်ားကိုေတာ႔ လိုအပ္သည္ထက္ ပို၍လုံျခံဳေရးေလ်ာ႔နည္းမႈမျဖစ္ေစရန္ သတိေပးျပီး အသာလႊတ္ထားလိုက္ပါသည္။ ရဲေဘာ္ေလးမ်ား၏ မ်က္၀န္းတြင္ တစ္ခုခုကို ေၾကကြဲခံစားေနရဟန္လည္း ရွိေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ ဘ၀တြင္ ဤေန႔ကိုျဖင့္ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏိုင္ေတာ႔ေပ။ မေမ့ႏိုင္စရာလည္း အေၾကာင္းတရားမ်ားက ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ေလသည္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မုံရြာျမိဳ႔မွ ထိုေန႔ညေနခင္းတြင္ ဘုတလင္ျမိဳ႕ဘက္သို႔ ဆက္လက္ ထြက္ခြါသြားသည္။ သူမ၏ ေရွ႕ေနာက္၀ဲယာတြင္ မ်ားျပားလွေသာ ဆိုင္ကယ္အုပ္ၾကီးက ျခံရံလိုက္ပါသြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ လုံျခံဳေရးယူထားသည့္ တပ္ရင္းမ်ားလည္း အေျခအေန ေအးေဆးစြာ ျပီးဆုံးသြားေသာေၾကာင္႔ ယခုမွရဲရဲၾကီး သက္ျပင္းခ်မိသည္။ ဗ်ဴဟာမွ ဘာထူးလဲ။ ဘာထူးလဲ ဆိုသည့္ တရစပ္ ေမးေနသံလည္း ယခုမွ တိတ္ဆိတ္သြားရသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ရဲေဘာ္မ်ားကို လက္ေ၀ွ႔ရမ္းျပျပီး လုံျခံဳေရးရုတ္ရန္ အခ်က္ျပလိုက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တပ္ခြဲ ေခတၱ နားခိုရာ ရယက ရုံးသို႔ေရာက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္နားေနခိုက္ ရဲေဘာ္မ်ားက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အေၾကာင္းကို တခုတ္တရ ၀ိုင္းဖြဲ႔ေျပာေနၾကသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူတို႔ကိုၾကည့္ရင္း အလိုလိုေမာေနမိသည္။

ညပိုင္းသို႔ ေရာက္ေသာအခါ လုံျခံဳေရးယူရန္ ေနရာေဟာင္းသို႔ ျပန္သြားရသည္။ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ အကူရဲေဘာ္တစ္ဦး ျမိဳ႕လယ္ ေၾကးရုပ္အနီး အေအးဆိုင္ တစ္ခုတြင္ ထိုင္ေနခိုက္ စက္ထဲမွ မေမွ်ာ္လင့္ေသာ သတင္း တစ္ခုကို ၾကားလိုက္ရသည္။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုက်ည္ႏွင္႔အဖြဲ႔ က်ည္ရြာအနီးတြင္ တိုက္ခိုက္ခံရသည္ဟု။ ဗ်ဴဟာမွလည္း သိလိုက္ပုံ မေပၚ။ စက္ထဲတြင္ အသံေပါင္းစုံေနသည္။ ဟိုမွ သည္မွ ေမးျမန္းေနသံတို႔ကို ၾကားေနရသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ ရဲေဘာ္မ်ားကို အသိမေပးပဲ အေျခအေနၾကည္႔ ထိန္းထားလိုက္သည္။ မနက္တြင္ အေၾကာင္းစုံသိရမည္သာ။

ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ မိုးလင္းသည္ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္တိုင္းရုံးဘက္သို႔ ဆိုင္ကယ္တစ္စီးျဖင့္ ထြက္လာခဲ႔သည္။ လမ္းတြင္ တပ္ထိန္းဂိတ္မွ အရပ္သားမ်ား တိုင္းဘက္သို႔ မလာႏိုင္ေအာင္ တားျမစ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ ကြ်န္ေတာ္ တပ္ထိန္းမွ တာ၀န္က် ဆရာၾကီးကို ေခါင္းညိတ္ျပရင္း ဆက္ထြက္လာခဲ႔သည္။ တိုင္းရုံးၾကီးေရွ႕ စစ္ေျမျပင္ေဆးတပ္ရင္း- မဆရ (၇) တြင္ လုံျခံဳေရးထူးကဲစြာ ခ်ထားသည္ကို ေတြ႔ရသည္။

ကြ်န္ေတာ္ မဆရ (၇)သို႔ ၀င္ရန္ ၾကိဳးစားေသာအခါ လုံျခံဳေရး ယူထားေသာ ဆရာတစ္ေယာက္က “ဗိုလ္ၾကီး အားေတာ့နာပါတယ္၊ ၀င္လို႔ မရပါဘူး” ဆိုသည္ႏွင့္ သူ႔ကို အက်ိဳးအေၾကာင္း ေမးျမန္းၾကည့္သည္။ သူေျပာပံုအရဆိုလွ်င္ မေန႔ညက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္အဖြဲ႔ တိုက္ခိုက္ခံရ၍ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေသဆုံးကုန္ေၾကာင္း၊ ယခု ဒဏ္ရာရသူမ်ားကို မဆရ (၇)တြင္ အေရးေပၚကုသေပးေနေၾကာင္း ေျပာျပပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္လည္း ရင္ထဲတြင္ “ဟိုက္” သြားျပီး ထေနာင္းရိပ္ ထမင္းဆိုင္သို႔ ၀င္ကာ အေအးတစ္ပုလင္း မွာေသာက္ေနမိသည္။ ထိုစဥ္ ခလရ (၁၆)မွ တပ္ရင္းမွဴး ကားေမာင္းသည့္ တပ္ၾကပ္ၾကီး ေရာက္လာျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို ျပဳံးျပသည္။ ထိုဆရာၾကီးႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ ရင္းႏွီးေနသည္မို႔ ကြ်န္ေတာ့္စားပြဲ၀ိုင္းတြင္ ထိုင္ခိုင္းလိုက္ျပီး “အေအးေသာက္ဗ်ာ” ဟု တိုက္တြန္းလိုက္သည္။ ဆရာၾကီးက “ေက်းဇူးပါပဲ ဗိုလ္ၾကီး”ဟု ျပန္ေျပာရင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို အကဲခတ္ေနသည္။ သူ႔ကိုၾကည့္ရသည္မွာ တစ္ခုခုကို ေျပာလိုသည္ဟု ကြ်န္ေတာ္ထင္သျဖင့္ “ဆရာၾကီး ေျပာစရာရွိတာေျပာ အားမနာနဲ႔” ဟု ေျပာလိုက္ရသည္။

ထိုအခါတြင္ ကြ်န္ေတာ္လုံး၀ မထင္မွတ္ထားေသာ သတင္းကို တုန္လႈပ္စြာ သိလိုက္ရသည္။ ထိုဆရာၾကီး ေျပာစကားကို စာဖတ္သူတို႔အား တင္ျပရလွ်င္ ခလရ (၁၆) မွ ရဲေဘာ္မ်ားႏွင္႔ ဆရာတစ္ခ်ိဳ႕ကို ဂတုံး တုံးေပးျပီး သကၤန္း၀တ္ေစကာ မုံရြာ၊ အရာေတာ္ျမိဳ႔မွ လူမိုက္မ်ား၊ ေထာင္က်မ်ား၊ ေျခခ်ဴပ္မ်ားႏွင့္ ၾကံ႕/ဖြတ္မ်ားကို ေခါင္းေဆာင္ေစသည္။ ၄င္းတို႔ကို တိုင္းရုံး (အားကစားသမားမ်ား ထားသည့္ အိပ္ေဆာင္) ထဲတြင္ စုထားျပီး အၾကမ္းဖက္္နည္းမ်ားကို သင္ေပးထားသည္။ သကၤန္း၀တ္ ရဲေဘာ္မ်ား၏ လက္ေကာက္၀တ္တြင္ ၾကိဳးမ်ားစည္းေပးထားျပီး အေရာင္အလိုက္ တပ္စု၊ တပ္စိတ္ပုံစံ စုဖြဲ႔ေပးထားခဲ့သည္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ယာဥ္တန္းကို ရပ္ခိုင္းသည့္ သူမွာလည္း ခလရ(၁၆) မွ တပ္ၾကပ္ သကၤန္း၀တ္ အေရျခံဳပင္ျဖစ္သည္။

အခင္းျဖစ္ပြားျပီး ဒဏ္ရာရသူမ်ားကို အေသရုိက္သတ္ၾကသည္ဟုဆိုသည္။ အခင္းျဖစ္ပြားရာမွ ဆိုင္ကယ္မ်ားကို တိုင္းရုံးထဲသို႔ ၁၀ ဘီးကားၾကီးႏွင္႔ သယ္လာသည္ဟု ထိုဆရာၾကီးက ေျပာေလသည္။ (ထိုဆိုင္ကယ္မ်ားကို ေနာင္တြင္ စစ္စိမ္းေရာင္ေဆးမႈတ္ျပီး တပ္ရင္းမ်ားသို႔ ျပန္ထုတ္ေပးပါသည္) အခင္းျဖစ္ပြားရာတြင္ ပါ၀င္ေသာ ခလရ (၁၆)မွ စစ္သည္မ်ားကို ရဲေဘာ္တစ္ဦးလွ်င္ ၃၀၀၀ က်ပ္၊ ဆရာ အဆင့္ ဆိုလွ်င္ ၅၀၀၀ က်ပ္ ထုတ္ေပးျပီး တျခားေနရာေကာင္းမ်ားသို႔ တပ္ေျပာင္းေရႊ႕ လိုက္ျခင္းအားျဖင္႔ အစေဖ်ာက္ ေပးခဲ႔ေလသည္။)

ကြ်န္ေတာ္လည္း စိတ္မေကာင္းျခင္းၾကီးစြာျဖင္႔ မိမိတာ၀န္က်ရာ ေနရာသို႔ ျပန္လာခဲ႔ေတာ႔သည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တပ္မေတာ္သားမ်ားက ျပည္သူလူထု၏ အသက္အိုးအိမ္စည္းစိမ္ကို ကာကြယ္ရမည္႔အစား အေပါစား လူမိုက္ဆန္ဆန္ အျပစ္မဲ႔ ျပည္သူတို႔ကို ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ သတ္ျဖတ္ခဲ႔ၾကေပျပီ။ အခင္းျဖစ္ပြားစဥ္ ပါ၀င္ေသာ ရဲေဘာ္မ်ားမွာ စဥ္းစားႏို္င္မႈ အားနည္း၍ အမွားအမွန္ကို ခြဲျခားႏိုင္မႈ မရွိေသာေၾကာင့္ အမိန္႔ကို နာခံခဲ႔ရသည္။ အမိန္႔ေပး သူမ်ားသည္ ႏိုငံေတာ္တစ္ခုလုံးကို အုပ္ခ်ဴပ္ေနျပီး အခုလို ေအာက္တန္းက်ေသာ လုပ္ရပ္ကို ဘာေၾကာင့္ လုပ္ရပါသနည္း။

ကြ်န္ေတာ္တို႔သည္ တပ္မေတာ္သာအမိ၊ တပ္မေတာ္သာအဖဟု ဆိုေပေစကာမူ ကြ်န္ေတာ္တို႔၏ မိဘမ်ားသည္ အျခားျပည္သူမ်ားႏွင္႔ တန္းတူ သာမန္ျပည္သူလူထုသာ ျဖစ္သည္။ ျပည္သူလူထု ဒုကၡေရာက္ ရျခင္းသည္ ကြ်န္ေတာ္တို႔၏ မိဘမ်ား ဒုကၡေရာက္ရျခင္းျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔သည္ ကိုယ့္မိဘကိုယ္ ေသနတ္ႏွင့္ ခ်ိန္ျပီး ဆဲဆိုေနျပီေလာ။ စစ္ေခါင္းေဆာင္တစ္စုအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔၏ မိဘျပည္သူမ်ားကို ညည္းဆဲႏွိပ္စက္ခဲ့ပါျပီေကာ။ “ရဲေသာ္မေသ ေသေသာ္ငရဲမလား” ဆိုသည္ကား သတ္ရဲျဖတ္ရဲဖို႔အတြက္ ေျမာက္ထိုးပင့္ေကာ္လုပ္ေနေသာ ၀ါဒျဖန္႔စာမ်ားသာ ျဖစ္ေနေပေတာ့သည္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ အမွားကို အမွားမွန္း သိေနျပီဆိုလွ်င္ ရုန္းထြက္ႏိုင္ေသာ အင္အားမ်ား မရွိျပီေလာ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ ဆုံးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကိုေတာ႔ ခိုင္ခိုင္မာမာ ခ်လိုက္ႏိုင္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႕သည္ အဖိႏွိပ္ခံ လူတန္းစားမ်ားဘက္မွ ရပ္တည္ရပါလိမ့္မည္။ တနည္းအားျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္၏ မိဘမ်ား ေအးခ်မ္းစြာ ေနႏိုင္ေရးအတြက္ အာဏာယစ္မူးေနေသာ လူတစ္စုကို တြန္းလွန္ရေတာ့မည္ ဟူ၍ပင္။ ကြ်န္ေတာ့္တြင္ ထိုဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္သည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ ေပါ့ပါးလန္းဆန္းကာ မြန္းက်ပ္မႈ အေပါင္းမွ ထြက္ေပါက္ ရလိုက္သည့္ႏွယ္ ရင္ထဲမွ ဟစ္ေၾကြးမည္ဟီးေနမိသည္မွာ စစ္အာဏာရွင္တို႔ တစ္ေန႔ မုခ်က်ဆံုးရမည္ဟု။

No comments:

Post a Comment

A

B

C

The Kitchen မီးဖိုေခ်ာင္